Dag 11 - Det är svårt att skita som en elefant när man äter som en myra!


Vikt: 63,7 kg
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör.
Lunch: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten burk keso eller kesella (naturell).
Middag: 1 burk fruktsallad, 1 bägare yoghurt (naturell).
Humör: Inga utbrott i dag heller

Vaknade tidigt igen, gjorde ett försök att somna om men det gick inte så bra. Lika bra att gå upp.......

Skönt med fredag igen. Veckorna verkligen flyger fram. Har lite svårt att fatta att det redan gått 11 dagar och att det nu bara är 2 dagar kvar på min diet. Jag kommer sakna den.

Hur konstigt det än låter så kommer det kännas lite tomt. Det har känts bra med lite diciplin och direktiv när det gäller maten. Något att pyssla med liksom. Och så är det ju så enkelt. Inga funderingar om vad som ska ätas till lunch eller middag. Kanske att man kan tycka att fruktsallad och yoghurt till middag inte är nåt hit, men faktum är att jag har längtat efter det hela dagen. Det är hur gott som helst!

Ska göra upp ett träningsschema som jag förhoppningsvis kommer ha tid att följa, men jag är ju som bekant ganska ensvis så jag ska nog klara det också. Dessutom har gymmet faktiskt öppet både tidigt och sent så jag vet inte vilka ursäkter som skulle kunna stoppa mig från att träna.

Har funderat lite på vad jag vad jag har saknat att äta. Om jag ändå ska dricka vin på måndag kan jag ju passa på att äta något som jag längtat efter dom här veckorna. Det värsta är att jag inte kan komma på nånting speciellt alls.

Det ända som jag verkligen hart saknat är mjölk i kaffet, så jag antar att det blir det första min kropp kommer mötas av på måndag morgon!

Mitt gym i HB.


Kommentarer
Postat av: ammi

Ja nu är det bara två dagar kvar!
Och jag håller med...
jag kommer oxå saknde det...konstigt!
Är lite orolig att jag ska falla ner i den gammla gropen!!
Vill verkligen inte gå upp igen!
Bara ner ner.... :-)
Ses snart!!
kram

2008-04-05 @ 12:30:27
URL: http://romrom.blogg.se
Postat av: Daddy

Pelle, vad Du en gör drick inte grön mjölk!
Du läste väl på min blogg, hur det gick för yuppin i affären

2008-04-05 @ 13:25:25
URL: http://motorcykeltankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0