Dag 12 - Dan före dan.....


Vikt:
63,4
Frukost: 1 stor riven morot, citron.
Lunch: Mager fisk (250 g) med citron och smörsås.
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad och broccoli.
Humör: Topp

Som sig bör en lördagsmorgon så vaknade jag tidigt! Kvart över sju var jag ute och traskade med hundarna.

Fuskade lite idag. Skippade morötterna till frukost och tog en kopp kaffe istället, utan socker. Skulle med Michelle och Ammi till Ikea och ville inte riskera vår vänskap pga kaffebrist! *S* 

Det var frestande nog på humöret att avvika från traditionen att börja Ikeabesöket med korv, pizzaslice och läsk.

Nu är det bara en dag kvar och jag längtar lite efter att få själv välja vad jag ska äta till middag. Det ska också bli härligt att kunna ta en kopp kaffe på balkongen i solen, men borstett från det kan jag fortfarande inte komma på nåt jag direkt har saknat.

Det blev uppenbart inga 7 kilo, men jag är nöjd med dom 5,1 kg jag faktiskt har gått ner. Nu kan jag chilla lite med resterande 5 och tillsammans med träning och god kost har jag nog blivit av med resten innan sommaren.

Ett tag kvar men ändå! =)



Kommentarer
Postat av: ell

vill du tävla om en bloggdesign? http://ellisa.blogg.se/1207152191_vinn_design.html

2008-04-05 @ 22:08:59
URL: http://ellisa.blogg.se
Postat av: Karin

grattis! =) jag hade nog inte klarat en vecka..hehe

2008-04-06 @ 13:36:44
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0