Dag 7 - Man kan tämja vilda djur, men inte en ilsken kvinna



Vikt:
65 kg minus nåt gram.
Frukost:1 kopp te utan socker.
Lunch: 1 bit grillat kött, färsk frukt.
Middag: Inget.
Humör: Hopplöst håglös och lite ilsken!

Hela dagen kändes rätt kass. Te till frukost är verkligen inte min kopp te!

Det är en himla tur att jag har lärt mig tygla min ilska, annars hade nog SL fått sig en rejäl känga för att tunnelbanan gick 30 sekunder för tidigt, Vi-butiken vid jobbet ytterligare en för att dom bygger om och endast hade citroner i sitt fruktsortiment och med alla säkerhet hade jag dräpt nån oskyldig stackare med en elak kommentar!

Efter lunchen kändes livet bra mycket bättre och på väg hem efter jobbet sken solen och livet var som vanligt rätt underbart.

Köpte en ny våg som jag vägde in. Den väger det samma som den gamla och det var ju en himla tur så jag inte blev lurad på ett kilo eller två! *S*

Jag var inte alls speciellt hungrig vid sängåendet, men å andra sidan har jag säkert druckit 4 liter vatten sen lunch!


Kommentarer
Postat av: Eva C.

Du är mer än beundransvärd för Din karaktärsfasthet!!

Go Girl!

2008-04-01 @ 19:00:13
Postat av: Eva C.

OCH inte KAFFE ens...
på morgonen!

2008-04-01 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0