Dag 9 - No brain, no pain!


Vikt: 64,7 kg
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit.
Lunch: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron, 1 färsk frukt.
Middag: 1 skiva skinka*, 1 bägare yoghurt, sallad med olja och citron.
Humör: Jag vet att det är tråkigt, men jag är inte ett dugg grinig trots hård diet!

Ett litet bakslag på 4 gram! Men vad är väl 4 gram? Inte så mycket att hänga läpp för, dessutom är det helheten som räknas och  jag ju trots allt gått ner i vikt nästan 4 kilo på en vecka.

Jag mår otroligt bra och vaknar varje morgon innan klockan ens hinner ringa. Dom som känner mig vet hur morgontrött jag brukar vara. Nu studsar jag upp ur sängen och känner mig pigg och utvilad och bara det är värt hela den här grejen.

Jag är fortfarande lite osäker på vilken linje jag ska köra efter det här. Vill kunna träna rätt hårt 3-4 dagar i veckan och samtidigt bränna det fett som är kvar. Kolhydrater är ju inte speciellt bra för kroppen, men å andra sidan är det just kolhydrater hjärnan behöver för att fungera. Så frågan är alltså: En snygg kropp eller en smart hjärna?

Ska försöka kombinera dessa två så att jag slipper bli en bimbo! *S* (Nu har vi dessutom löst gåtan varför tex. Victoria Silvstedt inte är så smart)



På tok för lite kolhydrater!
Inte det smartaste draget kanske!


Kommentarer
Postat av: ammi

Tjohooooohejhopp!! va pigga vi är då...hahaha
såå härligt!!
Men du..inge fika på söndag...det är sista dagen:-)
Vi ses på Lördag...!!
Pussar o kramar

2008-04-02 @ 20:31:10
URL: http://romrom.blogg.se
Postat av: Karin

Du e GALEN...)

2008-04-02 @ 22:10:43
URL: http://www.knnailproducts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0