Ikea med Ammi och Mirro.


Å vad jag älskar Ikea!

Finns det något bättre en lördagsförmiddag än att slå ihjäl några timmar på Ikea i riktigt gott shoppingsällskap!?

Vi köpte gardinstänger till Michelle, två fina fina korgstolar till ballkongen, en takplafond till hallen (efter 2,5 års dunkel), lite sängkläder till Embla och så klart en å annan onödig småsak.

Det är fantastiskt roligt att göra av med pengar!

Det roligaste var nog ändå hemresan. Vi packde in oss alla i Ammis lilla bil. Jag, Mirro, Carmen i barnstol och två korgstolar inne i bilen. Jag undrar vad folk tänkte när dom såg oss. Förmodligen: Vilka jävla puckon! *S*


Liiiite trångt var det. Men allt går om man måste!
Trångt i bilen
Fån *S*
     

Mina fina korgstolar
Balkongen

   
Var tvungen att åka till Indiska och köpa lite fina dynor till stolarna. Hittade en jättefin bricka som blir ett perfekt litet bord tillsammans med den fina krukan jag fått av Mirro men inte vetat vad jag ska göra av. Köpte lite ljus i olika färger också. Nu saknas bara lite fina blommor och annat grönt.

Sen är det dags för den årliga balkongfesten!


Kommentarer
Postat av: Michelle

åhhh va fint det blev :) längtar efter ett glas vin där :)

2008-04-05 @ 22:41:16
URL: http://frudossantos.blogg.se
Postat av: Maria

Ja fram med vinet! Himla fint blev det måste jag säga. :)

2008-04-06 @ 11:02:23
Postat av: ammi

Åhhhhhhhhh shit va fint det blev..det va ju verkligen den trånga resan hem!
inte för mig då..hahaha!
SÅ nice det kommer bli att sitta där.
Längtar!!

Puss

2008-04-06 @ 11:05:06
URL: http://romrom.blogg.se
Postat av: Karin

snygga fotöljer och fiiina kuddar =)

2008-04-06 @ 13:35:59
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0