Höst, träning och struktur på livet!


Alltid när jag har städat så får jag ett sånt behov av vidare ordning.

Struktur liksom.

Fast jag nog egentligen redan är rätt så strukturerad så känns det som jag behöver mer. Vuxentruktur liksom.

Nu har jag bestämt mig för att ladda inför hösten med ordning och reda.

Saker som ska förbättras från och med idag:

  • Träning - ska ta tag i det igen med start idag klockan 10 när gymmet öppnar. 3 ggr i veckan, minst.
  • Städning - måste se till att städa ordentligt en gång i veckan. Och tvätta.
  • Mat - dags att se över matvanorna igen, inte för att jag gått upp i vikt utan mer för att jag inte ska göra det.
  • Måndagsöl - hålla mig till måndagsölen och inte så många tisdags, onsdags och torsdagsöl *S*
  • Pengar - spara, spara, spara och spara.
  • Hundarna - minst en långpromenad om dagen, har slarvat med det i sommar.
  • Mig själv - minst en kväll i veckan med ansiktsmask och hårinpackning *S*
  • Mål - Thailand nångång i februari eller mars.

Sådär det var ju enkelt! *S*

Nu iväg till gymmet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0