Lilla Vackra Svea


Nu är det inte många dagar kvar tills hon ska flytta. Min lilla pralin.

Gud som jag älskar den där lilla hunden och hade det inte varit för att jag redan har två så hade jag aldrig i livet låtit henne lämna mig.

Jag kommer ha kvällsångest när jag ska sova utan henne. Och hur ska hon klara av att sova utan mig?? Stackars liten kommer gråta sig till sömns. *S*

Tur att pappa, som ska bli hennes nya husse, är så himlans kär i henne redan. Lite bra känns det ju att veta att hon kommer finnas i familjen. Och att pappa är den största djurvän jag känner.

Jag vet att farmor berättade att han kom hem med grodor i fickorna när han var liten. *S*

Nu kan han ha Svea i fickan i stället.

Svea, min lilla lilla älskling
Svea 7 veckor




Kommentarer
Postat av: alexandra

naaaaw va söt :D

2008-08-05 @ 07:40:55
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

A, men hur söt får man va egentligen?:)

2008-08-05 @ 09:54:00
Postat av: Veronica

Lilla Gosa! =)

2008-08-05 @ 18:17:56
URL: http://vejron.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket =D



Men gud vilken sötis =D vad är det för ras?

2008-08-09 @ 18:45:25
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Bosse BMW

Petra,

Nu har Svea kommit "tillrätta" i sin nya miljö.

Hela helgen har det varit hund och barnbesök.

Svea håller hela tiden koll på Cheerie. Hoppas att hon präglas av Cheeries lugn och blir lika kärleksfull. Jag har iaf. inte haft någon hund med så stor "mysfaktor" som henne.

Zac och jag satt med hundarna, Cheerie, Svea och Ludde, vid Huvudstastrand och mindes MC-resan genom Europa, till bla. Kroatien. Härligt att tänka tillbaka på.

Nu skall vi välja bilder dels till bloggen och dels till en tidning. Vidare skall vi söka fakta om orter vi besökt. Skaffa "lite" kött på benen.

Hoppas att Du som skribent kan "stötta" upp när det låser sig för Zac och mig. Vi hämmnar oftast i "filosofiska?" funderingar och då tar det tid.

2008-08-10 @ 23:16:55
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0