Under the needle


Håll med om att det är skönt att vakna utvilad innan väckarklockan ringer. Om man dessutom inte tvingar sig själv att somna utan går upp och är skitpigg! Härligt!


Om man tänker efter så finns det faktiskt massor av små saker i vardagen som är rätt härliga.


Tatueringar är en av dom sakerna och idag ska jag göra mina första två av fyra timmar hos Sebbe. Oj oj oj, va det kommer bli fint. (Om man gillar tatueringar förstås *S)


Det ska göras om, läggas till och putsas upp. Körsbärsblommor, lotusar, lite skuggor och virlvar.

Och så ska min lilla söta, öronlösa, Buddha få öron. *S*

Fredag igen och regnet öser ner. Fan fan fan, nu får det väl ändå räcka? I Stockholm borde det var förbjudet med regn, det är ju ändå ingen som odlar nåt här!

Hela 080808-festivalen kommer ju regna bort! Och jag kommer garanterat missa den om det regnar. Hade faktiskt tänkt mig inte till Medis ikväll, men det känns inte speciellt aktuellt just nu.

Det kanske klarnar......fast det tror inte jag. Det ser rätt mörkt ut om man kollar prognosen.

Är sommaren verkligen slut nu?

Jaja, det kommer en ny sommar nästa år och jag ska ju som sagt tatuera mig idag så jag kan ändå inte bada och sola i helgen! Det gäller att se det från den ljusa sidan! *S*

Ha en bra helg i regnet, jag återkommer med bilder på tatueringen under kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0