2 veckor till julafton


I år ska det bli en jul som heter duga!

Jag som hatat julen dom senaste åren ser med glädje fram emot att få fira jul med Lassa, barnen, syrran och förhoppningsvis min far. Alla hundar, kattor och annat löst folk i vårt nya gemensamma umgänge.

Nästa vecka är det julpynt, julgransinköp och diverse planering för den perfekta julen som stundar. Vi ska ha Brommas största julgran, hembryggd julöl, massor av mat och om Lasse får bestämma, och det får han,  ett helt hus fullt av tomtar och bling-bling. *S*

Det kommer bli som en riktig Fanny-och-Alexander-jul med lyckliga, förväntansfulla barn och glöggfulla vuxna.

Problemet är bara Julklpappen.

Vad ska jag köpa till Lasse??? Jag blir tom i huvudet bara jag tänker på det. Jag har en liten aning som jag måste förankra i min hjärna och plånbok innan det är verklighet. Det måste helt enkelt bli helt rätt. *hua*

Lite förslag skulle inte sitta fel, så gnugga era knölar nu och HJÄLP MIG!!! *S*



Kommentarer
Postat av: Veronica

En skattjakt...med småsaker/lappar/ledtrådar fram till en weekend nånstans....eller nåt.



Lycka till, du är värd allt!



Kram

V

2008-12-10 @ 12:08:43
Postat av: Eva C.

Mitt förslag är en upplevelse. Kolla in www.live it.se. Där finns massor av bra uppslag. Lycka Till!

2008-12-11 @ 22:47:16
Postat av: Veronica

på live it får man inte mycket för pengarna...är min erfarenhet i alla fall.....

2008-12-11 @ 22:49:10
Postat av: Daddy

Flanellnattskjorta!

2008-12-14 @ 10:57:27
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se/
Postat av: InteVeronica

Bra tips med inte live it!?? Jag önskar Dig en POSITIV jul iaf...

2008-12-15 @ 09:07:38
Postat av: Eva C.

Smartbox är ett annat alternativ till upplevelsepaket. Kanske mera prisvärt... Prisklass från 300 kr. och uppåt.Finns på Åhlens.

Kramar från Eva

2008-12-18 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0