En vecka kvar.......


......till självaste julafton!

Tre klappar klara, åtta klappar återstår.

På lördag är det stora julklappshandlardagen och jag misstänker starkt att vi inte kommer vara helt ensamma......

Vi ska förutom juklappar handla julmat för 13 personer, julgranen ska köpas och kläs, huset ska städas och tydligen ska vardagsrummet uppdateras med en ny soffa innan julafton.

Allt det här ska ske i helgen, helst på lördag så att vi kan ägna söndagen åt den årliga eldshowen i Rosendals Trädgård.

Dom som känner mig vet ju att jag jobbar bäst under press, men frågan är om det inte börjar lukta handlingsförlamning hos fröken Westermark! Jag vet precis hur det kommer sluta. Den 23:e kommar jag rusa runt som en yr höna för att kompletara det jag missat, sen kommer hela natten gå åt till att laga mat och på självste julafton kommer jag sova redan innan Benjamin Syrsa gjort entré på vår tv-ruta.

Oj Oj Oj, va jag älskar Jul!

To be continued.........





Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj oj oj..du har att göra!! Själv är jag nästan klar!! Har bara Trent kvar att köpa till.

Du, den där bbq såsen finns i olika smaker, vilken vill ni ha?

Kram

2008-12-17 @ 14:42:08
Postat av: taxi taxi

Men grattis grattis önskar dig lycka till med allt när det kommer till din nya man



Önskar dig det bästa bröllopet i världen

Ilja

2009-02-18 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0