Observation

Igår på jobbet fixade Jenni mina ögonbryn. Färgade och noppade.

Det är sånt vi tjejer gör utan att nån egentligen ser det. Oftast lägger man ju bara märke till tjejer med Mc Donalds-bryn.

Speciellt män brukar ju inte lägga märke till sånt. Jag är i alla fall inte speciellt van vid att män lägger märke till sånt, eller så gör dom det utan att säga nåt.

I går när Lasse kom hem från jobbet så tittade han på mig och sa: Va fin du är, du har gjort nåt. Ögonbrynen! Jag som inte trodde att du kunde bli vackrare.

Herregud, jag trodde inte mina öron! En man som observerat att jag fixat mina ögonbryn!

Inte för att jag någonsin har tvivlat, men vet jag med säkerhet att han är en keeper, min prins!

Sponsrad av Donken?
Madonnas dotter


Kommentarer
Postat av: Michelle

Gulle :-D

2008-12-05 @ 08:07:51
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0