Bäste helgen i mannaminne!


I helgen har jag gjort precis allt man ska göra en riktigt bra helg.

Sovit, badat, festat och umgåtts med mina ungar.

I lördags var syrran och jag på Kananbadet hela dagen. Underbart varmt och skönt på land, skitkallt i vattnet! *S*

När jag kom fem från badet tog jag en dusch och sen satt jag invirad i en handduk med ett glas rosévin på balkongen. Rena rema charterkänslan. Termometern på balkongen var i topp! Över 50 grader. Hur härligt som helst!

Jennie och Annelie kom och vi åt lite försvenskad tapas och drack bubbel för att se åka in till stan och möta upp Diana.

Finns det något härligare än varma sommarnätter? Nä, skulle inte tro det. När jag kom hem klockan 3 och gick ut med hundarna var det fortfarande över 20 grader.

Jag hade tänkt att sova ut ordentligt i går lätt inställd på en grym baksmälla men den infann sig aldrig. Kan beror på att jag drack ett helt rör Resorb innan jag gick och la mig. *S*

Jag, Embla, Mirro, Kajsa och barnen åkte till Svedenbadet och badade. Jätteroligt att bada med Carmen och Lowa. Helt underbart att se deras lycka när dom far runt i vattnet.

Jag blev dock lite trött av all lek så jag slumrade nån timme i solen vilket har gett mig en lätt rosa bränna på magen. Mycket klädsamt!

Här följer lite badblider på mina älsklingar.

Glassmonster
Glassmonster 2
SötnosarnaMin stora älsklingKinkig LowaMorgonkaffe
KajsaEmblaCarmen, glassmonster!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en trevlig kväll, den gör vi om...väldigt snart!!!! Puss puss!!!

2008-07-28 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0