TattooTime!


Om en vecka på fredag är det dags igen!

Ny tatuering.

Inte helt ny utan mer påbyggnad av den jag redan har. Nu ska den bli fin och färdigställd. Tema: Asien!

Körsbärsblommor, lotusar och fina "virvelskuggor" är planen. Sebastian (tatueraren) har fått i uppdrag att göra en skiss efter mina önskemål.

Det kommer göra fan så ont och jag har redan pirr i magen, men Ammi har lovat att mata mig med roliga piller och min syster kommer vara med och hålla i handen! *S*

Men med tanke på att det är fredag och efter jobbet så är det ju okey att svimma lite om det gör allt för ont när han gör sitt timslånga på insidan av armen. *hua*

Idag har jag suttit inte mindre än 8 timmar hos Tess och fixat mitt hår. Tog ut det gamla, färga och klippa det riktiga, sätta in det nya. Det blev som vanligt super. Tack Tess, du är verkligen underbar!

Nu återstår bara bröstlyft, facial, närsynthetsoperation (vilket ord) och en himla massa pengar. *S*

Ska verkligen jobba på det!

If i was a rich girl, Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na
See, I'd have all the money in the world, if I was a wealthy girl.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0