-2


Ytterligare 2 kg borta från denna ljuva kropp! *S*

Mot alla odds kan man ju säga, för väldigt många var skeptiska och menade att det bara var vätska som försvunnit . För egen del tvivlade jag inte en sekund på att det skulle funka. Förutsatt att jag inte numera går om kring med en vätskebrist på 8 kg.

Inte nog med att min kropp mår bra, mitt ego har också fått sig en skjuts. Inte på grund av viktnedgången utan på grund av min karaktär. Att ge sig fan på nåt, genomföra det och klara det är nog den största tillfredställelsen som finns.

Sen  är det ju så klart skönt för egot att slippa skylla på fukt i garderoben för att kläderna sitter som korvskinn. *S*

Det finns fortfarande lite "fuktskadade" kläder på hyllan, men jag vet inte om jag vill ner till den nivån igen. Dom verkar mer klamra sig fast i garderoben som minnen av svunna tider än något jag nånsin kommer att använda.

Jag kan inte minnas att jag var direkt lycklig i den där lilla söta klänningen eller jeansen i storlek 26. Tror dom kommer hamna i UFF-lådan endera dagen.

Jag vet faktiskt inte varför jag sparat alla dessa kläder, men jag antar att vi alla har våra skelett i garderoben! *S*


Ytterligare 2 kg bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0