En dag närmare lördag


Ända tills nu trodde jag att det var onsdag idag.

Ytterligare en sån där vardagslyxgrej, att tro att det är onsdag för att sen inse att det är torsdag. Det gäller att glädjas åt det lilla. *S*

På lördag är det fest i Bergshamra. Oj Oj Oj va det ska bli kul. Några tjejer har hyrt Stubborn MC:s lada så det kommer bli värsta röjet.

Vad som är unikt med just den här festen är att det verkligen är varierande åldrar som träffas och festar tillsammans.

Innan festen ska vi träffas hemma hos mig och äta och dricka. Mina kompisar och Michelles kompisar.

Mest av allt ser jag fram emot att få festa med Michelle, det har ju varit lite dåligt med det sen hon fyllde 20. Av naturliga skäl. Men nu så......*S*

Nu väntar ännu en dag på  mitt underbara arbete.

Det är verkligen härligt att älska att gå till jobbet!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh vad det later skoj..vill oxa folja med!!

Kram

2008-11-13 @ 14:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0