Frågar man chans efter 40?


Eller händer det med automatik?

Jag och Lördagsmanna, vi kan kalla honom Lasse eftersom han nu är officiell, har bestämt att vi ska vara exclusiva.

Jag tror att det är så man blir ihop när man är lite äldre. *S*

Man kan också anta att man kanske är ihop när man planerar helgen tillsammans redan på tisdagen, träffar varandras barn och snuddar vid tanken på att slå ihop julafton till en stor jävla familjefest.

Kan det gå för fort? Kanske, kanske inte. Och även om det gör det så vad spelar det för roll? Man kan inte annat än att crascha!

Dessutom har vi ju faktiskt kännt varandra över 10 år, och det är ju inte många, förutom möjligen pappa och Eva, som kan briljera med det.

Nästa helg ska vi åka till Loka Brunn och om inte annat lär väl saker och ting falla på plats då. Men jag tror att det kan bli riktigt bra den här gången, jag har en bra magkänsla och förhoppningvis blir det ingen craschlandning utan ett perfekt jämnfota nedslag.

Leve kärleken, kärleken lever! *S*


Kommentarer
Postat av: Siz

Nej man frågar inte chans efter 40. Tror jag inte ialla fall, men det var ju ett säkert kort då på den tiden, för då visste man att man va ihop. Ha ha.

Puss love you.

2008-11-19 @ 11:28:19
Postat av: Jennie

åh..vad kul!!! Härligt att få åka i väg på spa!!! Miss u!!!!!!!!! Kram

2008-11-19 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0