Höstkänsla!


Just när allt kanske inte känns som roligast så händer dom mest roliga saker!

I dag på jobbet kom ett blomsterbud med blommor, och dom var till mig!

Lätt förvirrad och med tusen tankar susandes genom hjärnan slet jag upp pappret och letade efter ett kort. Och tänk, det var från "Lördagsmannen". Blommor efter en dejt. Oj, va jag blev glad!

Sist jag fick blommor av en man var det nån typ av "jag-har-fuckat-up-förlåt-blommor", vilket inte var ett dugg uppskattat, men det här, det gjorde mig verkligen varm i hjärtat. Och glad i magen! *S*

Tack, du gjorde min dag, faktiskt hela min vecka.


Mina fina blommor "Höstkänsla"


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad underbart!! Jätteroligt att få såna överraskningar. He's a keeper ;o)

2008-11-05 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0