Regn, regn och mer regn!


Stackars Indra vill inte gå ut!

Inte jag heller i och för sig, men jag kan sätta på mig regnkläder, det kan inte hon.

I lördagskväll var regnet mysigt, idag känns det rätt pissigt.

I lördags satt jag framför den öppna spisen och drack rödvin, lyssnade på regnet och blev matad med chokladmousse och komplimanger.

Idag sitter jag framför tv och dricker coca cola och funderar på om jag skura under badkaret eller inte. Snacka om konstrast.

Nu har det slutat regna så jag ska passa på att ta ut Indra, sen ska jag möta Michelle och handla på Willys och sen får vi se om golvet under badkaret får sitt eller inte. Jag kanske kan övertala Michelle!? *S*

P & K


Kommentarer
Postat av: Karin

Dom(folk) brukar kalla det hundväder när det är dåligt väder...men seriöst vad menas med det. Alla hundar jag känner avskyr regn....kram

2008-11-11 @ 21:12:50
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Petra

Gissa om min lilla prinsessa är hund eller hund!? Hon totalvägrar! =)

2008-11-11 @ 22:56:08
Postat av: Karin

ha ha

2008-11-12 @ 09:02:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0