Sms från Tess


Igår kväll fick jag ett sms från Tessan, min frisör och tillika kära väninna.

Du va jättesnygg idag!

Man blir ju  jätteglad när man får ett sånt mess. För man kan ju vara ganska säker på att det inte finns några baktankar från hennes sida.

Jag flummade runt lite och funderade på hur det kom sig att jag var snyggare än vanligt (*S*) och så slog det mig plötsligt.

Hon kanske hade skickat messet fel. *häpp*

Och det roliga med det är ju att jag aldrig kommer få veta, för man kan ju inte skicka ett sånt smickrande mess till en väninna för att sen messa och be om ursäkt för att det var till fel person! *S*

Tack kära Tessan, how ever, du gjorde min kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0