Vem vinner valet?



Det är dagens fråga!

Personligen så hoppas jag på Barack Obama. Inte för att jag är speciellt politisk och kunnig men jag tycker fan att det är på tiden att nån som inte har djuvulen som idol och ena foten i graven styr världens mäktigaste land. Sosse eller inte.

Dessutom gör han sig bättre på bild än dom andra bleansiktena och med tanke på att USA är ett sånt ytligt land så kan jag ju jag som svensk faktikst tycka att Obana ska vinna enbart på utseende......sen att demokraterna kanske inte är lika stora stridspittar som republikanerna kan ju också vara en anledning. *S*

Jag kommer lägga mig tidigt i kväll och ställas klockan på 04.30 för att ta del av sista halvtimman av detta historiska val. Och om Obana vinner så tänker jag äta fried chicken till  middag, dricka svart kaffe hela dagen och ha på mig blå jeans, vit tröja och röda strumpor.

Tänk om dom efter 232 år faktiskt får en president med lite färg på kinderna!


 

Obama


Kommentarer
Postat av: Jennie

Just nu ar Trent och rostar pa Obama...nu far vi halla tummarna att han vinner. Det kan bli en historisk dag!!! Kram Jennie

2008-11-04 @ 14:57:42
Postat av: Krille

Du skulle nog kanske ha läst något av de nyare inläggen hos mig.

Jag tar för givet, förstås, att du bara spelade lite med ditt inlägg hos mig.

2008-11-06 @ 22:36:35
URL: http://wildochyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0