Underbar helg!


Jag måste erkänna en sak. Jag har börjat gilla vintern!

Hur gick det till tro?

I lördags morse när jag vaknade hemma hos Lasse och tittade ut på all orörd snö på hans tomt så kände jag till min stora förvåning ett stor behov av att bygga snögubbar och åka pulka!

Och i morse när jag vaknade kände jag att här vill jag vakna på julaftons morgon, dricka julmust, tända en brasa och titta på jullovsmorgon. *S*

Att tänka på julen är inte längre tungt, jag längtar tills julafton! Längtar efter att få klä julgranen, laga mat och sen samla hela familjen och fira en riktig traditionell jul med massor värme och kärlek. Och mat!

Den här helgen har jag fått en lite förnimmelse om vad som komma skall, och det känns otroligt bra. Jag lyckades inte spöa Maria i bowling men Lasse var en lätt nöt att knäcka, sen om det beror på att han aldrig spelat Wii förut eller inte kan vi ju låta vara osagt. *S*

I går var vi och fikade hos min kära syster och efter det en tidig söndagsmiddag på O´Learys. Fan va det är nice att ha nån att äta tidiga söndagsmiddagar med! *S*

Efter den här underbara helgen kommer veckan kännas riktigt lätt att genomleva, det var inte ens speciellt tungt att vakna i morse, trots att det är måndag!

Nu är det dags att pulsa sig i väg till jobbet och snart är det fredag igen!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken mysig helg du haft!!! Miss u!!!

2008-11-24 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0