Rastlös i höstrusket!


Jag undrar varför jag alltid blir så rastlös så fort det blir höst?

Måste ha nåt att pyssla med.

Nu är frågan om jag ska lägga golv i vardagsrummet, måla en fondvägg eller helt enkelt skita i det och bara vara rastlös!

En sak är i alla fall säker, jag ska storstäda. Rensa förrådet, tvätta, höststäda balkongen och skura under badkaret! *S*

Som alltid när jag har den här rastlösa känslan så måste jag köpa nånting nytt för att liksom få tummen ur......så jag, Michelle och Carmen ska ta en tripp till Överskottsbolagets nyöppnade butik på Kungsholmen. Kanske en ny toalettborste will do the trick!

Om jag hittar färg så blir det ommålning, annars funderar jag på att möblera om lite. Problemet är bara att hur jag än möblerar så slutar det alltid med att det ser precis likadant ut som innan. Om jag lägger nytt golv däremot, så måste jag ju tömma hela rummet och då kanske man lättare får en ny infallsvinkel och faktikst lyckas ställa möblerna annorlunda.

Oj Oj Oj vilka lyxproblem jag lyckats hitta på! *S*

Det kommer förmodligen sluta med att jag inte har gjort ett piss innnan måndagen är här igen!

Trevlig helg alla!


Vill ha en röd vägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0