Äntligen Carmen!


I natt har jag antligen varit barnvakt!

Det är faktiskt första gången hon sover över sen Mirro och Tjompa gifte sig, och i natt fick jag sova betydligt längre än då.

Carmen är fullkomligt underbar. Hon vet inte ens hur man är jobbig! Hon kvittrar och pratar hela tiden, kramas och myser och ger så mycket kärlek så man får ont i hjärtat!

Nu tänker jag vara barnvakt ofta, det hoppas jag att hennes föräldrar förstår! *S*

Carmen sussar i mormors säng



Lite gamla blandade bilder på Carmen eftesom jag har varit så dålig på att uppdatera.

Alltid glad hemma hos mormorOooooooI somrasSötnosenI mosters knä


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hon har minsann en obstinat sida också - det visade hon prov på här häromdan! =) Men jättegosig är hon, lilla pärlan!

2008-09-21 @ 16:22:58
Postat av: Mormor

Det är bara när hennes mamma är med! S

2008-09-21 @ 19:59:31
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: Maria

Sötnosen där :)

2008-09-23 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0