Snart mitt i natten - men vem orkar sova?


Jag älskar att sova!

I vanliga fall.

Men jag sov hela dagen i går och har jobbat som en dåre i dag så jag vet inte riktigt hur det här ska gå till!!??

Och i morgon är det stor stor fest hos Ann och Rille på Sjökrogen, med kräftor och bartömning och dans och grejjer. Jag kommer däcka innan första klon är utsugen om jag inte går och lägger mig NU!

Jag fattar inte varför jag inte är trött, jag har ju trots allt med en grym förkyldning i kroppen jobbat 12 timmar i dag. Jag antar att det är omgivningens elakhet som ger mig energi! *S* För fan vad det peppar mig att vara förbannad.

Har ni sett DuracellKaninen?

Misstänkte det.

That´s Me. Personifierad. Ju mer nån jävlas, dessto mer klappar jag i händerna!

Till och med mina hundar ber på sina bara tassar att få gå hem efter 3 timmar runt Hallonbergen! Jag försöker intala dom att det är bra för deras små lårben att promenera runt Rissneleden sjutusen varv för att jag har adrenalinchockar i kroppen. *S*

Jag kommer sluta som en pinnsmal tjackhora med snorig näsa och två papillonar med lårben som pittbulls.

Men, tro inte att jag våndas.........nej nej, jag njuter av det faktum att godhet alltid vinner över ondska, det är som bekant bara en fråga om när.....What Goes around Comes around. Bigtime! *S*

Kanske jag har varit lite dum mot John Blund? Jaja, nu ska jag iallafall försöka försonas med den lilla tomten och sova en stund innan det är dags att jobba igen.

Ha en skön helg och glöm inte............

Gör Gott och Du får Gott!

John Blund   VS  Duracell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0