Allt blev perfekt!


Jag har legat sjuk så jag har inte kunnat uppdatera er med fredagens överraskning till Lasse.

Men allt blev perfekt.

Tack alla som hjälpte till med planeringen och maten! Ni är guld värda!

Lasse visste naturligtvis att nåt var på gång, men han kunde nog inte drömma om att det skulle stå folk och sjunga för honom i hallen när han kom in. Gissa om han såg paff ut!

Sen hade vi fest till tidiga morgonen. Mycket lyckat med andra ord!
 
Hinner inte skriva mer nu för jag ska till jobbet, men snart ska jag berätta lite för er om svininfluensan! =)

Glöm inte bort......i  dag är det fredag.....det betyder........FREDAGSMYS!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så himla fin ny design på bloggen! Jag skulle också vilja uppdatera min. Vem gjorde din?

2009-10-09 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0