9 månader.......


......sen sist.

Det skulle kunna vara en hel bäbis!

Men så roligt ska vi inte ha. För jag har fått nåt mycket bättre än så.

Ett helt nytt liv. Halleluleja som Kirsti skulle ha sagt.

Kommande inlägg ska jag försöka uppdatera er på vad som har hänt, mest i bilder. Vi har lyckats med konststycket att fota en hel del dom senaste månaderna, allt från förra årets (har det verkligen gått så lång tid!!??) julbilder till påskmiddag, midsommar och där i mellan lite vardags och festbilder, semester och viktigast av allt mitt och Lasses bröllopet!

Jag tror mig veta att i allafall nån har saknat min blogg. Mamma kanske? Men jag har inte haft tid att blogga för jag har varit upptagen med livet. Det är jag fortfarande men nu har jag fått lite mer struktur på livet så nån minut då och då har jag att ödsla på en sån fullkomligt meningslös sak som en blogg! =)

Håll till godo, this is my life!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-09 @ 16:37:08
URL: http://vejron.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaaa välkommen tillbaka :D

2009-09-10 @ 21:08:28
Postat av: Eva F-W

Ja det har jag verkligen!!! Du kom ihåg det? För vi pratade väl om det på bröllopet! Du vet minnet? Puss din Ma

2009-09-11 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0