Highlights året som gått - Uppifrån och ned


Julen 2008
Brommas maffigaste gran

  Julmiddag Carmen älskar GMF



Nyårsafton

Morfar Lars, Carmen och Mormor

 


 

Min födelsedag den 23:e februari
Intet ont anandes satte jag mig i taxin tillsammans med Lasse för att avnjuta en födelsedagsmiddag på tu man hand. Väl framme på restauran Linguini så fick jag mitt livs gladaste födelsedagspresent.
Båda mina tjejer satt där och väntade på mig för att vara med och fira min 42:a födelsedag!
Tack Lasse, Michelle och Embla för en helt underbar födelsedag och för den fina klockan som jag älskar.


Mirro och Embla överraskade mig på restaurangen Jag fick en jättefin klocka av mina älsklingar Underbar middag på Liguini
Älskar dig min prins



Pappa med i Bolibompa

Farlig MC-kille



LoveTattoo

Vår kärlek - förevigad



Påsk 2009
med trädgårdsröj och middag

Carmen som påskkärringMiddag Libra planterar guldfiskar......eller inte! Embla o Elin planterar....nu i efterhand kan vi konstatera att inget växte upp!  Mirro vid flismaskinen TattarLasse med tattarlassetMin påskgubbe


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0